logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
8.1 /10
دانلود سریال Anne 2022 ، دانلود سریال آن
100% (1 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال آن Anne 2022

سریال آن ( Anne ) یک مجموعه نمایشی در ژانر درام بوده که به کارگردانی بروس گودیسون (Bruce Goodison) ساخته شده است.سریال آن محصول کشور انگلستان بوده که فصل اول آن در قالب 4 قسمت توسط کمپانی World Productions در سال 2022 ساخته و منتشر شده است .

فیلمنامه این سریال نیز توسط کوین سمپسون (Kevin Sampson) نگاشته شده است.در سریال آن هنرپیشگانی چون ماکسین پیک، بابی اسکوفیلد، راب جارویس، استفن والترز، دیوید چارلز کالی، کلیر کلبریث، پالی کمپ، ریموند وارینگ، لیلی شپرد و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.
جالب است بدانید که این سریال براساس داستان و حوادث واقعی فاجعه ورزشگاه هیلزبورو که در سال 1989 میلادی رخ داد ، ساخته شده است.فاجعه هیلزبورو یکی از تلخ‌ترین و غم‌انگیزترین حوادث ورزشی در تاریخ فوتبال جهان است. این حادثه در 15 آوریل 1989 در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلستان بین تیم‌های لیورپول و ناتینگهام فارست در ورزشگاه هیلزبورو شهر شفیلد رخ داد.در این حادثه، 97 نفر از هواداران لیورپول جان خود را از دست دادند و 766 نفر دیگر مجروح شدند.
فاجعه هیلزبورو یکی از مرگبارترین حوادث ورزشی در تاریخ جهان است. این حادثه تأثیر عمیقی بر فوتبال انگلیس و جهان گذاشت و باعث شد که اقداماتی برای بهبود ایمنی ورزشگاه‌ها و جلوگیری از وقوع چنین حوادثی صورت گیرد.
اگر به تماشای فیلم و سریالهای سینمای ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال تماشایی را به صورت دوبله فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال The Artful Dodger 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال آن Anne 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *