logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
7 /10
دانلود سریال Berlin 2023 ، دانلود سریال برلین
100% (1 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال برلین Berlin 2023

سریال برلین (Berlin) یک مجموعه نمایشی در ژانر درام و جنایی و معمایی و هیجان انگیز و اکشن و ماجراجویی بوده است که به کارگردانی مشترک دیوید باروکال، جفری کاپر و آلبرت پینتو (David Barrocal و Geoffrey Cowper و Albert Pintó) ساخته شده است. سریال برلین محصول کشور اسپانیا بوده که فصل اول آن در قالب 8 قسمت توسط کمپانی Vancouver Media در سال 2023 ساخته و منتشر شده است .

فیلمنامه این سریال نیز توسط تیم نویسندگی استر مارتینز لوباتو، الکس پینا، دیوید باروکال و دیوید اولیوا به صورت مشترک نگاشته شده است.این مینی سریال اسپین آفی از سریال خانه کاغذی میباشد.

در سریال برلین هنرپیشگانی چون پدرو آلنسو، نایوا نیمری، بگونیا وارگاس، جولیو پنا، ایتسیار ایتانیو، میشل خنر، تریستان اوجوا، ژولین پاسکال، جوئل سانچز، یوری دی. براون، راشل لاسکار، میگل تاریفه، رافائل دسپرز، مارسل گونزالس، میکو جری، تیرما ایربه و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.

اگر به تماشای فیلم و سریال های ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال جذاب و تماشایی را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود سریال خارجی جدید

دانلود سریال Tell Me That You Love Me 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال برلین Berlin 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *