logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
7.3 /10
دانلود سریال Mrs Davis 2023 ،دانلود سریال خانم دیویس
100% (1 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال خانم دیویس Mrs Davis 2023

سریال خانم دیویس (Mrs Davis) یک مجموعه نمایشی در ژانر درام و فانتزی و کمدی و علمی تخیلی بوده است که به کارگردانی مشترک اوون هریس، آلته‌آ جونز و فردریک ای.او. توی (Owen Harris و Alethea Jones و Frederick E.O. Toye) ساخته شده است. سریال خانم دیویس محصول کشور آمریکا بوده که فصل اول آن در قالب 8 قسمت توسط کمپانی Warner Bros. Television در سال 2023 ساخته و منتشر شده است .

فیلمنامه این سریال نیز توسط تیم نویسندگی تارا هرناندز، دیمون لیندلوف، آلبرتو رولدان، جانی سان، نوئل ویناس، چیکیرا بنت، جیسون لو، جیسون نینگ و نادرا ویداتالا به صورت مشترک نگاشته شده است.در سریال خانم دیویس هنرپیشگانی چون جیک مک دورمن، بتی گیلپین، اندی مک کوئین، کریس دیامانتوپولوس، تام ولاسچیها، الیزابت مارول، کاتیا هربرز، الی هنری، مارگو مارتیندیل، بن چاپلین، سام میدر، رافائل کورکیل، دیوید آرکت، ماتیلد اولیویه، دری اینگولفسون، سوندرا کوری، ویلو هیل، ریچل وینفری، آنا لی لاوسون، پل بلک، نیکلاس واگنر و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.

اگر به تماشای فیلم و سریال های ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال جذاب و تماشایی را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :
دانلود سریال خارجی جدید
دانلود سریال When They See Us 2019
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال خانم دیویس Mrs Davis 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *