logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
9.2 /10
دانلود سریال Shogun 2024 ،دانلود سریال شوگان
100% (2 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال شوگان Shogun 2024

سریال شوگان (Shogun) یک مجموعه نمایشی در ژانر تاریخی و درام و جنگی و ماجراجویی بوده است. این سریال که به نام اصلی (Shôgun) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مشترک فردریک ای. او. توئی، جاناتان ون تولکن، شارلوت براندستروم و تاکشی فوکوناگا (Frederick E. O. Toye و Jonathan van Tulleken و Charlotte Brändström و Takeshi Fukunaga) ساخته شده است.

سریال شوگان محصول مشترک کشورهای آمریکا و انگلستان بوده که فصل اول آن در قالب 10 قسمت توسط سه کمپانی DNA Films و FX Productions و Michael De Luca Productions در سال 2024 ساخته و منتشر شده است .

فیلمنامه این سریال نیز توسط تیم نویسندگی میگان هوانگ، ریچل کوندو، جاستین مارکس، امیلی یوشیدا، شانون گاس، مت لمبرت، رونان بنت، کیلین پوئنته و نایجل ویلیامز به صورت مشترک نگاشته شده است.در سریال شوگان هنرپیشگانی چون هیرویوکی سانادا، کوسمو جارویس، تادانابو آسانو، آنا ساوایی، یوکی کدوین، ایوشین لی، تامی باستو، هیروتو کانای، هیروموتو آیدا، امی کامیتو، کنگو هاشیموتو، سن مارس، توشی تودا، ماکو فوجیموتو، یوکا کوری، یاسوناری تاکشیما و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.
اگر به تماشای فیلم و سریال های ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال تماشایی را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود سریال خارجی جدید

دانلود سریال Pyramid Game 2024

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال شوگان Shogun 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *