logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
6.5 /10
دانلود سریال Fubar 2023 ، دانلود سریال فوبار
100% (1 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال فوبار Fubar 2023

سریال فوبار ( Fubar ) یک مجموعه نمایشی در ژانر درام و اکشن و معمایی و هیجان انگیز و جنایی و ماجراجویی و کمدی بوده که به کارگردانی فیل آبراهام (Phil Abraham) ساخته شده است.سریال فوبار محصول کشور آمریکا بوده که فصل اول آن در قالب 8 قسمت توسط دو کمپانی Blackjack Films Inc و Skydance Television در سال 2023 ساخته و منتشر شده است .فیلمنامه این سریال نیز به دست نیک سانتورا (Nick Santora) نگاشته شده است.

در سریال فوبار هنرپیشگانی چون مونیکا باربارو، آرنولد شوارتزنگر، آدام پالی، فابیانا یودینیو، فورچون فیمستر، آپارنا بریل، باربارا ایو هریس، میلان کارتر، دوون بوستیک، استفانی سی گابریل لونا، کریستین باکو، آریلا کانن، دزموند سیوان، داستین میلیگان و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.

گروهی شامل دی جی. کارسون، استفان لوست، باستین سیرودوت، فیل آبراهام، هالی دیل، آدام هیگز، نیک سانتورا، آرنولد شوارتزنگر، اسکات سالیوان، آگاتا وارن، بیل بست، دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و کارولین هریس به صورت مشترک تیم تهیه کنندگی این سریال را تشکیل میدهند.
اگر به تماشای فیلم و سریالهای سینمای ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال تماشایی را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال One Piece 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال فوبار Fubar 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *