logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
8 /10
دانلود سریال Lawmen: Bass Reeves 2023 ،دانلود سریال مجریان قانون: باس ریوز
100% (1 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال مجریان قانون: باس ریوز Lawmen: Bass Reeves

سریال مجریان قانون: باس ریوز (Lawmen: Bass Reeves) یک مجموعه نمایشی در ژانر وسترن و درام و اکشن بوده که به کارگردانی مشترک کریستینا الکساندرا وروس و دامیان مارکانو (Christina Alexandra Voros و Damian Marcano) ساخته شده است.سریال مجریان قانون: باس ریوز محصول کشور آمریکا بوده که فصل اول آن در قالب 8 قسمت توسط سه کمپانی 101Studios و Bosque Ranch Productions و MTV Entertainment Studios در سال 2023 ساخته و منتشر شده است .

فیلمنامه این سریال نیز توسط نینگ ژو ،چاد فیهان ، کی.سی. اسکات ، ترنس آنتونی ،جی. تاد اسکات و جیکوب فورمن با اقتباس از مجموعه کتاب‌هایی به نویسندگی سیدنی تامپسون به صورت مشترک نگاشته شده است.

در سریال مجریان قانون: باس ریوز هنرپیشگانی چون دیوید اویلوو، جان کریستوفر، دنیس کواید، خواکینا کالوکانگو، بیل داوز، جاستین هرت دانکلی، کریستوفر کورسون، دیوید جی برت، لورن ای. بنکس، دمی سینگلتون، فارست گودلاک، بری پیپر، دونالد ساترلند و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند. اگر به تماشای فیلم و سریالهای سینمای ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال تماشایی را به صورت زیرنویس فارسی چسبیده و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود سریال خارجی جدید

دانلود سریال Murderville 2022

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال مجریان قانون: باس ریوز Lawmen: Bass Reeves 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *