logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
8.2 /10
دانلود سریال Watchmen 2019 ، دانلود سریال نگهبانان
100% (3 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال نگهبانان Watchmen 2019

سریال نگهبانان و یا واچمن (Watchmen) یک مجموعه نمایشی در ژانر درام و اکشن و معمایی بوده که به کارگردانی دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) ساخته شده است.سریال نگهبانان محصول کشور آمریکا بوده که فصل اول آن در قالب 9 قسمت در سال 2019 توسط سه کمپانی White Rabbit و Paramount Television و Warner Bros. Television Studios ساخته و منتشر شده است .

فیلمنامه این سریال نیز با اقتباس از مجموعه کتاب های نگهبانان به نویسندگی آلن مور و دیو گیبونز نگاشته شده است.در سریال نگهبانان هنرپیشگانی چون رجینا کینگ، جرمی آیرونز، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، آدلاید کلمنس، فرانسیس فیشرو تام میسون و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.

این مجموعه نمایشی دومین اثر اقتباسی از کتاب نگهبانان بعد از فیلم سینمایی نگهبانان که در سال 2009 میلادی ساخته شده بود می باشد.این سریال که توسط شبکه HBO پخش شده پس از انتشار با استقبال و تحسین زیادی از سوی مخاطبین مواجه شد.
اگر به تماشای فیلم و سریالهای سینمای ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال تماشایی را به صورت دوبله فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود سریال خارجی جدید

دانلود سریال Bloodhounds 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال نگهبانان Watchmen 2019

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *