logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
7.7 /10
دانلود سریال The Lincoln Lawyer 2022 ،دانلود سریال وکیل لینکلن سوار
100% (2 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال وکیل لینکلن سوار The Lincoln Lawyer 2021

سریال وکیل لینکلن سوار ( The Lincoln Lawyer ) یک مجموعه نمایشی در ژانر جنایی و درام و معمایی و هیجان انگیز بوده که به ر ساخته شده است.سریال وکیل لینکلن سوار محصول کشور آمریکا بوده که فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2022 توسط دو کمپانی A+E Studios و NETFLIX ساخته و منتشر شده است .

فیلمنامه این سریال نیز به دست تد همفری و دیوید ای. کلی (Ted Humphrey, David E. Kelley) با اقتباس از رمانی به اسم The Brass Verdict به نویسندگی مایکل کانلی نگاشته شده است.در سریال وکیل لینکلن سوار هنرپیشگانی چون مانوئل گارسیا رولفو، نو کمبل، کریستوفر گورهام، جاز رایکول، مایکل گراتزیادی، لامونت تامپسون، کریستا وارنر، هدر مازور و غیره و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.

این مجموعه نمایشی نسخه بازسازی شده فیلمی به همین اسم است که در سال 2011 میلادی ساخنه شده است. سریال وکیل لینکلن سوار پس از پخش موفق شد نظرات مثبت بینندگان و منتقدین را به خود جلب کند.
اگر به تماشای فیلم و سریالهای سینمای ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال تماشایی را به صورت دوبله فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود سریال خارجی جدید

دانلود سریال Once Upon a Small Town 2022

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال وکیل لینکلن سوار The Lincoln Lawyer 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *