logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
7.7 /10
دانلود سریال Will Trent 2023 ، دانلود سریال ویل ترنت
100% (1 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال ویل ترنت Will Trent 2023

سریال ویل ترنت (Will Trent) یک مجموعه نمایشی در ژانر درام و جنایی و اکشن و هیجان انگیز و کمدی بوده است که به کارگردانی مشترک هوارد دویچ، پل مک گویگان، پاتریشیا کاردوسو و هالی دیل (Howard Deutch و Paul McGuigan و Patricia Cardoso و Holly Dale) ساخته شده است. فیلمنامه این سریال نیز توسط تیم نویسندگی لیز هلدنز، آدام تولتزیس و دانیل تی تامسن و براساس مجموعه کتاب‌هایی پرفروش به همین اسم نوشته کارین اسلاتر نگاشته شده است.

سریال ویل ترنت محصول کشور آمریکا بوده که فصل اول آن در قالب 13 قسمت و فصل دوم آن نیز در قالب 10 قسمت توسط سه کمپانی 3Arts Entertainment و Selfish Mermaid و 20th Television در سال 2023 و 2024 ساخته و منتشر شده است .در سریال ویل ترنت هنرپیشگانی چون دیون اسمیت، رامون رودریگز، اریکا کریستینسن، کورت یو، ایانتا ریچاردسون، جیک مک لافلین، تاد آلن دورکین، کرت یو، کورا لو تران، سونجا سون، آیزایا استراتن، کریستوفر کوک، گرگ ژرمن و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.

اگر به تماشای فیلم و سریال های ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال جذاب و تماشایی را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :
دانلود سریال خارجی جدید
دانلود سریال Those About to Die 2024
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال ویل ترنت Will Trent 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *