logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
7.3 /10
دانلود سریال The Ipcress File 2022 ، دانلود سریال پرونده ایپکرس
100% (2 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال پرونده ایپکرس The Ipcress File 2022

سریال پرونده ایپکرس (The Ipcress File) یک مجموعه نمایشی در ژانر هیجان انگیز و درام بوده که به کارگردانی جیمز واتکینز (James Watkins) ساخته شده است.سریال پرونده ایپکرس محصول کشور انگلستان بوده که فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2022 توسط سه کمپانی Altitude Television و ITV Studios و Liverpool Film Office ساخته و منتشر شده است .

فیلمنامه این سریال نیز به دست جان هاج (John Hodge) با اقتباس از رمانی به همین اسم و به نویسندگی لن دیتون (Len Deighton) نگاشته شده است.در سریال پرونده ایپکرس هنرپیشگانی چون جو کول، لوسی بوینتون، تام هالندر، اشلی توماس، پل هیگینز، داوید دنسیک، جاشوا جیمز، تام وان-لاولور، آناستازیا هیله، برایان فرگوسن و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.

این مجموعه نمایشی پس از انتشار توانست تحسین و تمجید منتقدین و مخاطبین را برای هنرمندی جذاب بازیگران ، خلق سکانس ها و صحنه های مهیج و کارگردانی به دست آورد.
اگر به تماشای فیلم و سریالهای سینمای ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال تماشایی را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود سریال خارجی جدید

دانلود سریال The Night Agent 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال پرونده ایپکرس The Ipcress File 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *