logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
6.4 /10
دانلود سریال Those About to Die 2024 ،دانلود سریال آنان که در آستانه مرگ هستند
100% (1 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال آنان که در آستانه مرگ هستند Those About to Die 2024

سریال آنان که در آستانه مرگ هستند (Those About to Die) یک مجموعه نمایشی در ژانر درام و تاریخی و اکشن و کمدی بوده است که به کارگردانی مشترک رولاند امریش و مارکو کروز پینتنر (Roland Emmerich و Marco Kreuzpaintner) ساخته شده است. فیلمنامه این سریال نیز توسط تیم نویسندگی جاستین پولارد، جیل رابی و رابرت رودات به صورت مشترک نگاشته شده است.

سریال آنان که در آستانه مرگ هستند محصول مشترک کشورهای آلمان و ایتالیا و آمریکا بوده که فصل اول آن در قالب 10 قسمت توسط سه کمپانی Centropolis Entertainment و Street Entertainment و Hollywood Gang Productions در سال 2024 ساخته و منتشر شده است .در سریال آنان که در آستانه مرگ هستند هنرپیشگانی چون آنتونی هاپکینز، ایوان ریان، تام هیوز، روپرت پنری جونز، یوهانس هاوکور یوهانسون، سارا مارتینز، گابریلا پسیون، دیمیتری لئونیداس، گونسالو آلمیدا و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.

اگر به تماشای فیلم و سریال های ایران و جهان علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال جذاب و تماشایی را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :
دانلود سریال خارجی جدید
دانلود سریال Presumed Innocent 2024
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال آنان که در آستانه مرگ هستند Those About to Die 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *