logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
6.6 /10
دانلود فیلم Ferrari 2023 ، دانلود فیلم فراری
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم فراری 2023 Ferrari

فیلم فراری (Ferrari) فیلمی در ژانر درام و بیوگرافی و تاریخی بوده که به کارگردانی مایکل مان (Michael Mann) ساخته شده است.فیلم فراری محصول مشترک کشورهای آمریکا و ایتالیا و انگلستان بوده که به وسیله سه کمپانی Forward Pass و Storyteller Productions و Moto Productions در سال 2023 ساخته و منتشر شده است .

در فیلم فراری هنرپیشگانی چون آدام درایور، پنه‌لوپه کروز، شیلین وودلی، سارا گدون، گابریل لئون، جک اوکانل، پاتریک دمپسی، والنتینا بله، اریک هاوگن و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.

فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط تروی کندی مارتین و مایکل مان (Troy Kennedy Martin, Michael Mann) به صورت مشترک نگاشته شده است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید فیلم فراری با اقتباس از داستان واقعی موسس شرکت اتومبیل رانی فراری یعنی انزو فراری ساخته شده است.این فیلم پس از حضور در فستیوال بین المللی فیلم ونیز (Venice Film Festival) توانست در رشته ی بهترین فیلم نامزد دریافت شیر طلایی بشود.
اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت دوبله فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود فیلم خارجی جدید

دانلود فیلم های بیوگرافی

دانلود فیلم Monica 2022

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم فراری Ferrari 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *