logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان

دانلود فیلم فری Ferry 2021

زیرنویس فارسی
7.0 /10
دانلود فیلم Ferry 2021 ، دانلود فیلم فری
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم فری 2021 Ferry با زیرنویس فارسی

فیلم فری ( Ferry ) فیلمی در ژانر جنایی و درام و اکشن و هیجان انگیز بوده که به کارگردانی سیسیلیا ورهیدن (Cecilia Verheyden) ساخته شده است.فیلم فری محصول مشترک کشورهای هلند و بلژیک بوده که به وسیله کمپانی deMENSEN در سال 2021 ساخته و منتشر شده است .

در فیلم فری هنرپیشگانی چون فرانک لامرز، الیز شاپ، هاب استاپل، ریموند تیری، مونیک هندریککس، بریگیتا آلن، برام بلنکستین، نوآ بلیندنبرگ، اروین بوزولینی، رابرت بود، بنی کلاسنس، یوهانس دی یونگ، میکا دی وایلد و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط نیکو مولنار و بارت اویتدنهوون (Nico Moolenaar و Bart Uytdenhouwen) به صورت مشترک نگاشته شده است.

این فیلم بعد از حضور در فستیوال های بین المللی فیلم موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد اروپایی با نقش آفرینی فرانک لامرز شد ، همچنین این فیلم توانست در رشته های بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد دریافت جایزه شود.
اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود فیلم های جدید

دانلود فیلم های اکشن

دانلود فیلم Ben and Jody 2022 زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم فری Ferry 2021

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *