logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
5.4 /10
دانلود فیلم Manodrome 2023 ، دانلود فیلم مردستان
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم مردستان 2023 Manodrome با زیرنویس فارسی

فیلم مردستان ( Manodrome ) فیلمی در ژانر درام و معمایی و هیجان انگیز بوده که به کارگردانی جان ترنگوف (John Trengove) ساخته شده است.فیلم مردستان محصول مشترک کشورهای انگلستان و آمریکا بوده که به وسیله سه کمپانی‌ Capstone Studios و Felix Culpa و Liminal Content در سال 2023 ساخته و منتشر شده است .

در فیلم مردستان هنرپیشگانی چون آدرین برودی، جسی آیزنبرگ، اودسا یانگ، اتان سوپلی، اوان یونیگکایت و برایان انتونی ویلسون، سالیو سیسای، فیلیپ اتینگر، ایوان جونیگ کیت، کالب ابرهارت و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط جان ترنگوف (John Trengove) نگاشته شده است.

این فیلم پس از حضور موفق در فستیوال های بین المللی فیلم توانست نامزد دریافت 4 جایزه در رشته های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم بلند و بهترین فیلم بین‌المللی بشود. الکساندر آکوکا، پاستور آلوارادو سوم، شپتیم بیجا، توماس بنسکی، نیکلاس برتلسن، لن بلاواتنیک، مایکل کلوفین، کیسی فولر، جینا گامل، بن گیلادی، مایکل گودین، رابی جی. گوتلیب، اریک هالنبک، مری بث هالنبک، پیتر ال. کافمن، رایلی کیو و گری لف تیم تهیه کنندگی این فیلم را تشکیل داده اند.
اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود فیلم با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های معمایی

دانلود فیلم Red Rooms 2023 زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم مردستان Manodrome 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *