logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
8.2 /10
دانلود فیلم Unforgiven 1992 ، دانلود فیلم نابخشوده
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم نابخشوده 1992 Unforgiven با زیرنویس فارسی

فیلم نابخشوده ( Unforgiven ) فیلمی در ژانر وسترن و درام و اکشن بوده که به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) ساخته شده است.فیلم نابخشوده محصول کشور آمریکا بوده که به وسیله دو کمپانی‌ Warner Bros و Malpaso Productions در سال 1992 ساخته و منتشر شده است .

در فیلم نابخشوده هنرپیشگانی چون کلینت ایستوود، جین هکمن، مورگان فریمن، ریچارد هریس، جیمز ولوت، سال روبینک، آنا تامسون، دیوید موچی و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط دیوید وب پیپلس (David Webb Peoples) نگاشته شده است.

این فیلم بعد از حضور در فستیوال های بین المللی فیلم موفق به کسب جوایز گوناگونی از جمله 4 جایزه اسکار در رشته های بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین تدوین شده و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد با نقش آفرینی جین هکمن شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سال 2013 فیلمی ژاپنی با اقتباس از این فیلم نابخشوده و هنرمندی واتانابه ساخته شده است.
اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم های وسترن

دانلود فیلم Hostile Territory 2022 زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم نابخشوده Unforgiven 1992

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *