logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
6.8 /10
دانلود فیلم Nostalgia 2022 ، دانلود فیلم نوستالژی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم نوستالژی Nostalgia با زیرنویس فارسی

فیلم نوستالژی ( Nostalgia ) فیلمی در ژانر درام بوده که به آمریکا به کارگردانی رندال امت (Randall Emmett) ساخته شده است.فیلم نوستالژی محصول مشترک کشورهای فرانسه و ایتالیا بوده که به وسیله سه کمپانی‌ Picomedia و Mad Entertainment و Medusa Film در سال 2022 ساخته و منتشر شده است .

در فیلم نوستالژی هنرپیشگانی چون پیرفرانچسکو فاوینو، فرانچسکو دی لوا، توماسو رانیو، آرورا کواتروکی، صوفیا السعیدی، نلو ماشا، ایمانوئل پلامبو، آرتم، سالواتوره استریانو و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط ماریو مارتونه و ایپولیتا دی ماجیو (Mario Martone, Ippolita Di Majo) به صورت مشترک و با اقتباس از رمانی به همین اسم به نویسندگی ارمانو ریا که در سال 2016 به چاپ رسیده ، نگاشته شده است.

این فیلم بعد از حضور موفقش در فستیوال های گوناگون بین المللی فیلم توانست در هفت رشته ی بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین و بهترین کارگردانی برنده 7 جایزه شود. اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم های درام

دانلود فیلم نجات وحشیانه با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم نوستالژی Nostalgia 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *