logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
7.6 /10
دانلود فیلم The Godfather 3 1990 ، فیلم The Godfather 3 1990 ، فیلم پدرخوانده 3
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم پدرخوانده 3 The Godfather با زیرنویس فارسی

فیلم پدرخوانده 3 ( The Godfather 3 ) فیلمی در ژانر جنایی ، درام و هیجان انگیز بوده که به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola) ساخته شده است.فیلم پدرخوانده 3 محصول کشور آمریکا بوده که توسط دو کمپانی Paramount Pictures و Zoetrope Studios در سال 1990 ساخته و منتشر شده است . این سومین قسمت از سه گانه پدرخوانده است که بعد از قسمت اول و دوم ساخته شده است.

در این فیلم هنرپیشگانی چون آل پاچینو، دایان کیتن، اندی گارسیا، تالیا شایر، سوفیا کوپولا، جو مانتگنا، الی والاش، جرج همیلتون، ریچارد برایت، بریجیت فوندا، جسیکا دی‌چیکو، انتسو روبوتی و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.
فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط فرانسیس فورد کوپولا و ماریو پوزو (Francis Ford Coppola, Mario Puzo) به صورت مشترک و با اقتباس از رمانی به همین نام به نویسندگی ماریو پوزو به نگارش درآمده است.

جالب است بدانید که در این فیلم همچنین دو رویداد واقعی از زندگی و مرگ پاپ ژان پل اول و رسوایی بانکی پاپی در سال‌های 1978–1981 مرتبط با مایکل کورلئونه نشان داده شده‌است. کاپولا و پوزو در ابتدا می‌خواستند عنوان فیلم را «مرگ مایکل کورلئونه» نام گذاری کنند، اما کمپانی Paramount Pictures با این خواسته مخالفت نمود.اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و تماشا کنید.

 

همچنین :

دانلود فیلم های زیرنویس فارسی

دانلود فیلم The Godfather 1974 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های هیجان انگیز

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم پدرخوانده 3 The Godfather 3 1990

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *