logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
6.1 /10
دانلود فیلم Butcher’s Crossing 2022 ، دانلود فیلم گذرگاه قصاب
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم گذرگاه قصاب Butcher’s Crossing با زیرنویس فارسی

فیلم گذرگاه قصاب ( Butcher’s Crossing ) فیلمی در ژانر وسترن و درام بوده که به کارگردانی گیب پولسکی (Gabe Polsky) ساخته شده است.فیلم گذرگاه قصاب محصول کشور آمریکا بوده که به وسیله سه کمپانی Saban Films و Altitude Film Entertainment و Ingenious Media در سال 2022 ساخته و منتشر شده است . این فیلم اولین تجربه ی کارگردانی فیلم بلند گیب پولسکی به شمار میرود.

در فیلم گذرگاه قصاب هنرپیشگانی چون نیکلاس کیج، ریچل کلر، جرمی باب، زاندر برکلی، فرد هچینگر، پل راسی، زوزو وینگارت، امبر رز میسون، دانکن وزین، جف مدلی، گابریل کلارک، اسکات مک کاولی، متیو پاجت، لنس اتوف مایلز اوکلند و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط لیام ساتر-ملوی و گیب پولسکی (Gabe Polsky و Liam Satre-Meloy) به صورت مشترک با اقتباس از رمانی به همین اسم به نویسندگی جان ادوارد ویلیامز که در سال 1960 میلادی منتشر شده ، نگاشته شده است.

اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود فیلم های زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Awareness 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم های وسترن

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم گذرگاه قصاب Butcher’s Crossing 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *