logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
7.7 /10
دانلود فیلم One Life 2023 ،دانلود فیلم یک زندگی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم یک زندگی 2023 One Life

فیلم یک زندگی و یا وان لایف (One Life) فیلمی در ژانر درام و تاریخی و جنگی و بیوگرافی بوده که به کارگردانی جیمز هاوس (James Hawes) ساخته شده است.فیلم یک زندگی محصول کشور انگلستان بوده که به وسیله سه کمپانی‌ See-Saw Films و MBK Productions و BBC Film در سال 2023 ساخته و منتشر شده است .

در فیلم یک زندگی هنرپیشگانی چون آنتونی هاپکینز، لنا اولین، جانی فلین، هلنا بونهام کارتر، الکس شارپ، تیم استید، ماتیلدا تورپ، دنیل براون، جیری سیمک، رومولا گارای، باربورا واچووا، جولیانا مسکا و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط لوسیندا کاکسون و نیک دریک (Han Jae-rim) به صورت مشترک نگاشته شده است.

شاید جالب باشد که بدانید این فیلم براساس زندگی واقعی نیکلاس وینتون بانکدار و بشردوست اهل بریتانیا ساخته شده است که در زمان جنگ جهانی دوم کودکان یهودی را از چکسلواکی نجات داده و آنها را به خانواده های انگلیسی که خواستار فرزند بوده اند میداده است.
اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود فیلم خارجی جدید

دانلود فیلم های جنگی

دانلود فیلم Freud’s Last Session 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم یک زندگی One Life 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *