logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
5.5 /10
دانلود فیلم Run Sweetheart Run 2020 ، دانلود فیلم بدو عزیزم بدو
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم بدو عزیزم بدو Run Sweetheart Run با زیرنویس فارسی

فیلم بدو عزیزم بدو ( Run Sweetheart Run ) فیلمی در ژانر هیجان انگیز ، معمایی و ترسناک بوده که به کارگردانی شانا فسته (Shana Feste) ساخته شده است.فیلم بدو عزیزم بدو محصول کشور آمریکا بوده که به وسیله سه کمپانی Automatik Entertainment و Blumhouse Productions و Gamechanger Films در سال 2022 ساخته و منتشر شده است .

در فیلم بدو عزیزم بدو هنرپیشگانی چون الا بالینسکا، پیلو اسبک، کلارک گرگ، شهره آغداشلو، دایو اوکنی، ساگان رز، برایانا لین، کیتلین ریموند، سیگرید اوون، عمار سوتومایور، آماندا جاروس و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط کلی ترل و شانا فسته و کیت جوزف ادکینز (Shana Feste, Keith Josef Adkins, Kellee Terrell) به صورت مشترک نگاشته شده است.
فیلم بدو عزیزم بدو برای اولین بار در فستیوال Sundance Film Festival فیلم آمریکا به نمایش درآمد.شانا فسته این فیلم را بر اساس تجربیات زندگی واقعی خود مبنی بر قربانی شدن یک تجربه آسیب زا و تجاوز جنسی بوده ساخته است.
اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و تماشا کنید.

همچنین :

دانلود فیلم های زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Empire of Light 2022 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های معمایی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم بدو عزیزم بدو Run Sweetheart Run 2020

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *