logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
8 /10
دانلود سریال Masters of the Air 2024 ،دانلود سریال اربابان آسمان
100% (4 رای)

توضیحات سریال

چکیده و دانلود سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024

سریال اربابان آسمان (Masters of the Air) یک مجموعه نمایشی در ژانر تاریخی و درام و هیجان انگیز و جنگی و اکشن بوده که به کارگردانی مشترک کری جوجی فوکوناگا، آنا بودن، رایان فلک، دی ریس و تیموتی ون پتن (Cary Joji Fukunaga و Anna Boden و Ryan Fleck و Dee Rees و Timothy Van Patten) ساخته شده است.

سریال اربابان آسمان محصول کشور آمریکا بوده که فصل اول آن در قالب 9 قسمت توسط سه کمپانی Amblin Television و Apple Studios و Parliament of Owls در سال 2024 ساخته و منتشر شده است.فیلمنامه این سریال نیز توسط جان اورلوف، گراهام یوست و جان شیبان به صورت مشترک نگاشته شده است.

در سریال اربابان آسمان هنرپیشگانی چون آستین باتلر، کلوم ترنر، آنتونی بویل، نیت مان، راف لاو، جیمز موری، تامی جسوپ، فردی کارتر، بری کیوگن، نیکولای کینسکی، اوکلی پندرگاست، لوئیس گریتورکس، آدام لانگ، کای الکساندر، جردن کولسون، فیون اوشی، نیتای لوی و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.
اگر به تماشای فیلم و سریال کره ای علاقه دارید هم اکنون می توانید این سریال تماشایی را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود سریال خارجی جدید

دانلود سریال Welcome to Samdalri 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *