logo دانلود اپلیکیشن فیلم جویان
6.9 /10
دانلود فیلم The Caine Mutiny Court-Martial 2023 ،دانلود فیلم محاکمه نظامی شورش کین
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

چکیده و دانلود فیلم محاکمه نظامی شورش کین 2023 The Caine Mutiny Court-Martial

فیلم محاکمه نظامی شورش کین ( The Caine Mutiny Court-Martial ) فیلمی در ژانر درام و جنگی بوده که به کارگردانی ویلیام فریدکین (William Friedkin) ساخته شده است.فیلم محاکمه نظامی شورش کین کشور آمریکا بوده که به وسیله دو کمپانی Paramount Global Content Distribution و Republic Pictures در سال 2023 ساخته و منتشر شده است .

در فیلم محاکمه نظامی شورش کین هنرپیشگانی چون کیفر ساترلند، جیسون کلارک، جیک لیسی، مونیکا ریموند، لنس ردیک، جی دپلاس، لوئیس پولمن، الیزابت آنویس، فرانسوا باتیست، گیب کسلر، جینا گارسیا شارپ، استفانی ارب، دیل دای، دنزل جانسون، مایکل هایدمن، ماریا جاستیس و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط ویلیام فریدکین (William Friedkin) نگاشته شده است.

جالب است بدانید که فیلمنامه این فیم با اقتباس از نمایشنامه‌ ای به همین نام به نویسندگی هرمان ووک در سال 1953 میلادی و با الهام از رمان شورش کین نوشته شده است.
اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

همچنین :

دانلود فیلم با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های جنگی

دانلود فیلم Schindler’s List 1993 دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساسدانلود فیلم محاکمه نظامی شورش کین The Caine Mutiny Court-Martial 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *